Monday, October 17, 2016

Muslimah paling clean you....

بسم الله الرحمن الرحيم Assalaamu Alaykum Wa Rahmatullaahi Wa Barakaatuh اللهم صل على محمد وآل محمد

Image result for muslimah


👰Perempuan Muslim merupakan perempuan terbersih di dunia. Perempuan yang diceraikan suaminya perlu menunggu sekurang-kurangnya 3 kali suci dan perempuan yang kematian suami perlu menunggu 4 bulan 10 hari sebelum mereka boleh berkahwin semula.
👰Jika dia hamil, dia perlu menunggu sehingga bersalin. Ini mengejutkan sains moden selepas menemui bekas air lelaki. Cecair ini mengandungi 62 protein, dan ia berbeza bagi setiap lelaki, seperti cap jari. Ianya seperti kod peribadi bagi setiap lelaki dan tubuh wanita mempunyai computer di mana kod tersebut bole diletakkan.
👰Jika perempuan itu mengahwini lelaki lain sebaik sahaja selepas bercerai, ia membenarkan kod lain memasuki tubuhnya, seperti virus memasuki computer. Ini akan menyebabkan ketidakseimbangan, dan akan mengakibatkan jangkitan penyakit merbahaya.
👰Ini telah terbukti secara sintifik, semasa haid pertama selepas bercerai, perempuan akan melepaskan 32% hingga 35%, haid kedua 67% hingga 72% dan haid ketiga 99.9% cecair lelaki. Rahim dibersihkan daripada cecair yg lalu selepas 3 kali suci dan ia akan bersedia untuk menerima cecair baru tanpa kecederaan atau keburukan.
Oleh itu, pelacuran, atau tidur dengan lebih daripada seorang lelaki akan menyebabkan penyakit merbahaya hasil daripada percampuran sperma di dalam Rahim.
👰Tempoh menunggu seorang balu perlu lebih lama untuk menyahkan kod ini. Kerana kesedihan menyebabkan cecair dalam Rahim akan lebih lama bertahan. Sebab itu Allah menyukatkan 4 bulan 10 hari. Tempoh ini untuk cecair lelaki lupus sepenuhnya dalam Rahim seorang balu. Fakta ini membuatkan seorang pakar embrio menjalankan penyelidikan ke atas penduduk Muslim Afrika di Amerika. Dia mendapati semua wanita ini membawa cecair suami mereka sahaja. Penyelidikan di kejiranan wanita bukan Muslim menunjukkan mereka memiliki pelbagai cecair lelaki, daripada dua hingga tiga. Daripada situ mereka mendapati bahwa hanya Islam menjamin imuniti wanita. Oleh itu wanita Muslim adalah wanita paling bersih di bumi.
Allahuakbar!!!...islam itu indah.

No comments: