Saturday, February 26, 2011

Aiskrim susu ibu dijual dilondon.

Allah jadikan susu ibu untuk tujuan ini:-

Tetapi manusia pandai-pandai pulak gi buat ini.......


Aiskrim susu ibu dijual dilondon.
Washington, 25 Feb (ANI): Kedai A di London menjual aiskrim mengandungi susu ibu.
Kedai di Covent Garden menggunakan susu yang  didermakan oleh ibu UK untuk membuat hidangan semulajadi. Menurut laman web UK Parentdish, Victoria Hiley, 35,  ibu kepada seorang anak dari Leeds di utara England, telah pun menderma satu liter susu ibunya kepada ruang tamu Icecreamists untuk hidangan yang di panggil Baby Gaga. "Apa salahnya  menggunakan aset-aset saya untuk mendapatkan sedikit wang tunai?" Fox News memetik Hiley sebagai berkata, yang memberi respons kepada  satu iklan untuk pembekal-pembekal susu pada satu lagi laman web keibubapaan,iaitu  Mumsnet. Apa lagi yang lebih semualajadi dari susu ibu didalam aiskrim.

Kedai baru itu membayar 15 pound (24 dollar)iaitu lebih kurang RM 120.00 untuk setiap 10 aun susu dan telah mempunyai  15 orang ibu sebagai penderma. Setiap penderma mestilah menjalani pemeriksaan kesihatan  sepertimana National Health service UK memeriksa darah.
Matt O’ Connor 44 tuan kedai itu membuat hidangan dengan mencampurkan susu ibu dengan lengai vanilla Madagascar dan kulit lemon. Dalam seratus tahun terakhir ini taka ada lagi benda menarik yang orang buat dengan
Aiskrim. Katanya. "Sesetengah orang mendengar mengenainya dan pergi, 'jijik,' tetapi sebenarnya ia tulen, organik, ternak lepas (free range) dan betul-betul semula jadi,"dia menambah. (ANI)


No comments: