Saturday, December 15, 2012

Beringat sebelum kena.

Bismillahirrahmanirrahim. Assalaamu Alaykum Wa Rahmatullaahi Wa Barakaatuh






AWAS TAKTIK KOTOR PENJENAYAH - Info dari Rakan FB Bomba

 Pendedahan satu taktik kotor penjenayah yang mengambil kesempatan memperdaya gadis-gadis terutama pelajar sekolah.Jangan mudah mengambil minuman atau makanan daripada sesiapa samada yang dikenali ,lebih-lebih lagi yang tidak dikenali.

 Gambar tersebut menunjukkan cara air kotak disuntik dengan bahan penghayal dan digam(seal) semula supaya kelihatan seperti asal sebelum diberi kepada pemangsa. Sebarkan.

Atikel diatas terjumpa semasa dok baca-baca....
Saja letak kat sini untuk jadi peringatan kepada semua yang melayari blog ni ,boleh juga tolong beritahu sedara-dara -terutama anak-anak dara yang tengah naik (simanis 17 tu ) jangan dok percaya sangat kat orang -orang terutamanya yang dah jelas nyata tak ada/ kurang  iman. Tak solat, ajak keluar berdua - dua tu adalah ciri-ciri kurang iman.Kalau di buat kajian berapa ramai sangatlah anak-anak gadis yang dirogol tu yang perogolnya masuk rumah atau yang betul-betul dah jaga tapi kena rogol. Kebanyakannya adalah mangsa yang menyerah diri untuk di rogol dan setelah rasa menyesal dan peruntukan undang 2 ada untuk kes bawah 15 tahun jadilah ia kes ...

No comments: